Senin, 23 November 2015

Anda Boleh Buang Tahi lalat Anda Sendiri? Ya! Dan Mengapa Ia Opsyen Best!

Anda Boleh Buang Tahi lalat Anda Sendiri? Ya! Dan Mengapa Ia Opsyen Best!

Saya tahu ia mungkin sukar untuk anda mempunyai tahi lalat di seluruh badan anda. Anda mungkin tahu bahawa mereka adalah rawatan perubatan dan rawatan laser untuk membantu mengurangkan atau menghilangkan tahi lalat tetapi ia sangat mahal dan boleh meninggalkan anda dengan parut utama.

Ini 2 sebab sahaja ada orang yang bertanya "boleh anda membuang tahi lalat anda sendiri"? Bertuah untuk anda dan saya, jawapannya adalah ya! Walau bagaimanapun, satu-satunya kaedah yang anda pernah harus mempertimbangkan menggunakan ubat semula jadi.

2 manfaat utama anda ada dengan menggunakan ubat semula jadi adalah bahawa:

A - ubat ini hampir sentiasa kekal dan;

B - Tidak seperti prosedur pembedahan, ia tidak pernah meninggalkan anda dengan APA-APA menakutkan.

Berikut adalah 2 cara yang orang telah mempunyai beberapa kejayaan dalam menghapuskan tahi lalat mereka selama-lamanya dan tanpa sebarang parut:

Bawang putih

Bolehkah anda membuang tahi lalat anda sendiri dengan bawang putih? Betul ke? Saya tahu ia tidak bunyi (atau berbau) seperti idea yang terbaik tetapi ia biasanya digunakan!

Bawang putih dikupas dan kemudian dihancurkan menjadi pes. Pes ini digunakan untuk memohon di kawasan yang dikehendaki dan akan tinggal di sana dalam satu malam. Proses ini dilakukan selama beberapa minggu sehingga penglihatan tahi lalat benar-benar hilang.

Bloodroot

Bloodroot adalah herba yang boleh didapati di kedai-kedai kesihatan yang paling. Anda boleh menggunakan bloodroot sama ada dalam bentuk yang telah lalu atau minyak yang.

Bukan sahaja anda akan dapat untuk menggunakan ini untuk tahi lalat, tetapi juga sering digunakan untuk keadaan kulit yang lain seperti ketuat atau tag kulit.

1 komentar:

  1. menghilangkan tahi lalat bisa juga dengan minyak jarak atau Castor Oil lebih ampuh dan tidak meninggalkan jejak

    BalasHapus