Senin, 23 November 2015

Beg gandum Versus Botol Air Panas

Beg gandum Versus Botol Air Panas

Apa merawat pada malam musim sejuk sejuk untuk merapat dengan beg gandum atau botol air panas (HWB) untuk membuat anda nyaman dan selesa, kedua memberikan haba tahan lama. Yang lebih berkesan atau lebih baik? Loyal pengguna beg gandum mengekalkan bahawa beg gandum - sering dipanggil warmers gandum - adalah lebih selamat dan lebih serba boleh manakala fanatik pengguna botol air panas membantah bahawa fesyen HWB lama adalah lebih baik.

Keselamatan sentiasa menjadi perhatian utama apabila menggunakan pek haba pada badan. Kedua-dua warmers gandum dan HWB boleh digunakan dengan selamat apabila arahan pengilang diikuti dan pemeriksaan berkala dibuat untuk tanda-tanda haus dan lusuh. Salah satu risiko utama dengan HWB menggunakan air panas yang menggelegak dan bukannya air yang sangat panas - ia adalah sangat mudah untuk meletakkan cerek di atas dan datang semula beberapa minit kemudian untuk mengisi HWB tanpa henti cerek sebelum mendidih. Risiko kedua menuang air ke dalam botol - anda perlu tangan yang stabil dan tidak sesuai untuk mereka yang mengalami artritis. Dengan beg gandum risiko utama adalah untuk meninggalkan beg dalam ketuhar gelombang mikro untuk lebih lama daripada masa yang disyorkan yang boleh terlalu panas gandum.

Perbezaan besar antara kedua-dua saya percaya adalah kepelbagaian yang lebih panas gandum. HWBs tradisional sama ada dusta di bahagian bawah katil atau lain terhadap badan dan anda perlu duduk atau masih merasakan manfaat. Sebaliknya bijirin gandum dalam beg gandum membentuk diri mereka kepada kontur badan. Terdapat peningkatan alternatif dalam pelbagai bentuk yang direka khusus untuk leher, bahu, belakang, tangan dan lain-lain dan hampir di mana sahaja di mana permohonan yang sejuk atau panas mungkin diperlukan. Sebahagian daripada ini boleh digunakan tanpa menyekat pergerakan, contohnya, beg belakang dan perut gandum yang ada yang boleh ditarik ketat terhadap badan dengan tali pinggang Velcro yang membolehkan pengguna untuk bergerak dengan bebas sementara masih mengalami manfaat pek haba.

Beberapa syarikat menawarkan produk yang dibuat dengan atau tanpa lavender bergantung kepada pilihan pelanggan. Sentiasa periksa beg diperbuat daripada 100% kapas korduroi dan sesuai dengan tujuan yang mana anda memerlukannya. Sebagai contoh jika anda ingin beg penggunaan gandum umum maka bentuk segi empat tepat yang mudah adalah fleksibel dan boleh digunakan untuk kebanyakan kawasan. Jika anda sedang mencari untuk penyelesaian kepada sakit leher kemudian beg gandum berbentuk kasut kuda adalah lebih sesuai untuk tujuan. Ia akan menyimpan haba di mana anda perlu dan tidak akan jatuh. Ia satu ditambah jika gandum itu dijahit kepada bahagian-bahagian dan berhenti bijirin gandum daripada jatuh ke hujung.

Pada nota terakhir menyedari Maklumat keselamatan yang datang dengan lebih panas gandum. Maklumat terperinci dan lengkap menunjukkan komitmen kepada pelanggan dan sentiasa mencari maklumat kenalan. Nikmati beg gandum anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar