Senin, 23 November 2015

Probiotik, Pembersihan, dan Haiwan Hidup Di dalam Anda

Probiotik, Pembersihan, dan Haiwan Hidup Di dalam Anda

Anda mempunyai haiwan yang hidup di dalam anda. Ya, mereka mikroskopik. Ya, mereka masih hidup dan menendang. Tidak, anda tidak boleh hidup tanpa mereka. Berjuta-juta mikroorganisma sel tunggal secara kolektif dipanggil probiotik hidup di dalam usus anda dan saluran usus. Organisma ini memberi manfaat kepada badan anda.

Bilangan bakteria ini adalah sebahagian besarnya sendiri dikawal selia. Sebahagian daripada mereka memakan flora usus yang lain, yang lain memakan kotoran. Dasarnya adalah bahawa badan anda bergantung kepada tindakan makhluk-makhluk kecil dan anda hanya akan mati tanpa mereka. Bukan itu sahaja, tetapi kajian menunjukkan bahawa menambah setiap hari dengan probiotik adalah memberi manfaat kepada kesihatan yang sempurna dan pencernaan. Ini adalah idea yang baik, memandangkan kebanyakan rakyat Amerika kekurangan flora usus berfaedah.

Berikut adalah buruk cepat mengapa Amerika begitu kekurangan.

Antibiotik (anti-biotik) telah digunakan selama beberapa dekad sebagai jawapan kepada penyakit berjangkit di seluruh dunia. Apabila antibiotik ditemui, mereka dianggap sebagai penyelesaian zaman baru bagi masalah wabak penyakit yang melanda umat manusia untuk eon. Sebagai penyelesaian jangka pendek, antibiotik berkuatkuasa pada membunuh apa sahaja yang menyebabkan masalah dalam diri anda, tetapi ada masalah lain. Sementara mereka membunuh yang tidak baik, mereka juga telah membunuh baik. Anda tahu, "bayi dengan air mandi" benda.

Ini menjadi masalah kerana satu bakteria berdaya tahan yang akan berterusan adalah Candida albicans. Oleh kerana dos anda antibiotik membunuh flora yang baik, Candida dibenarkan overpopulate usus anda. Jika anda tidak aktif menggantikan flora baik dengan suplemen probiotik, mereka akan hanya dapat ditakluki oleh Candida. Sekarang Candida albicans tidak semua yang buruk. Kami memerlukannya untuk kewujudan kita seperti yang lain. Tetapi penumbuhan yg terlalu cepat Candida boleh menjadi tidak sihat dan menyebabkan pelbagai penyakit fizikal seperti obesiti, jangkitan yis, bau badan, psoriasis, dan ketidakseimbangan hormon hanya untuk menamakan beberapa.

Kebanyakan kita telah ditelan antibiotik sekurang-kurangnya sekali dalam hidup kita. Ini bermakna bahawa kebanyakan dari kita dijangkiti Candida penumbuhan yg terlalu cepat dalam usus kita. Pembersihan kolon adalah penyelesaian yang sesuai untuk Candida penumbuhan yg terlalu cepat. Semua yang terbaik produk pembersihan kolon mempunyai makanan tambahan probiotik dalam program mereka yang bertujuan untuk repopulate usus anda dengan flora membantu. Melakukan membersihkan kolon adalah satu cara yang berkesan untuk mengurangkan flora usus yang tidak baik dalam usus anda dan menggantikannya dengan lebih daripada flora yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar